Saturday, September 29, 2012

cont...beraya di kedah...


Okey now mood aku nk ber  blogging da sampai da… aku nk continue crita raya ari tu..sorry la lama x update agak bz sket an…nk wat cm ne…ok..post ari tu end sampai gerak g umah yus…ok skrg nie continue k…

After g umah yus kitorg gerak g umah acat plak…5 biji keta pluss 1 van…byk kn…hehehe…bkn slalu….agak meriah la kat umah dia time tu…lama jgk kami lepak situ…then after g umah dia kitorg plan nk g tanjung dawai..tp…masa x izinkan so x dapat la nk g an…so kitorg gerak balik..time balik tu atok follow aku balik umah coz nk pick up hawa…lala n qila..coz esk diorg nk g tour ke kedah plak…sementara tu ak bawak la diorg mkan kat CKT permatang pauh…sbb tu la tmpt yg paling sedap aku asa selama aku test CKT nie…n terbukit sedap coz mmbr2 aku pon admit bnda tu..

After makan kitorg gerak balik umah…kul 9 cmto aku sampai umah…so tamatla perjalanan aku ke kedah bersama member2 aku dari UPNM….sekian….^___^


nie la dak2 UPNM yg tour di kedah..^__^


Okey now mood aku nk ber  blogging da sampai da… aku nk continue crita raya ari tu..sorry la lama x update agak bz sket an…nk wat cm ne…ok..post ari tu end sampai gerak g umah yus…ok skrg nie continue k…

After g umah yus kitorg gerak g umah acat plak…5 biji keta pluss 1 van…byk kn…hehehe…bkn slalu….agak meriah la kat umah dia time tu…lama jgk kami lepak situ…then after g umah dia kitorg plan nk g tanjung dawai..tp…masa x izinkan so x dapat la nk g an…so kitorg gerak balik..time balik tu atok follow aku balik umah coz nk pick up hawa…lala n qila..coz esk diorg nk g tour ke kedah plak…sementara tu ak bawak la diorg mkan kat CKT permatang pauh…sbb tu la tmpt yg paling sedap aku asa selama aku test CKT nie…n terbukit sedap coz mmbr2 aku pon admit bnda tu..

After makan kitorg gerak balik umah…kul 9 cmto aku sampai umah…so tamatla perjalanan aku ke kedah bersama member2 aku dari UPNM….sekian….^___^


nie la dak2 UPNM yg tour di kedah..^__^

yang penting kita enjoy..^^

0 comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!